Тестер для акумуляторних батарей 6V / 12V (MF, WET, AGM, GEL) HBV-200, крокоділли в комплекті

Тестер для акумуляторних батарей 6V / 12V (MF, WET, AGM, GEL) HBV-200, крокоділли в комплекті

Тестер для акумуляторних батарей 6V / 12V (MF, WET, AGM, GEL) HBV-200, крокоділли в комплекті від компанії Mультізакупка - фото 1
936 ₴
Мін. сума замовлення 500 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
10568
Виробник
Voltronic
Гарантійний термін
6 міс.
Стан
Новий
Безготівковий розрахунок
Так

Опис

Тестер для акумуляторів на 6В і 12В до 200А (Вилка навантажувальна)

Тестер акумулятора дозволяє перевірити стан зарядки акумулятора різних типів AGM,GEL та автомобільних . Можлива також перевірка продуктивності акумулятора під навантаженням. Тестер не вимагає джерела живлення через що він виключно мобільний.

Напруга вимірювання: 6 та 12В
Тип вимірювання: аналоговий
Максимальний струм не більше: 200А
Тип корпусу: метал
Колір: червоний

Тестування акумулятора

До початку роботи перевірити, чи показує стрілка «О» на шкалі. Якщо не показує треба за допомогою воротка під показником відрегулювати показання.
Підключити затискачі тестера до затискачів акумулятора, переконатися, що затиск тестера позначений червоним кольором підключений до затискача акумулятора позначеному «+» також що затиск тестера позначений чорним кольором підключений до затискача акумулятора позначеному «-».
Перевірити розташування стрілки, вказується актуальне напруга акумулятора.
Якщо стрілка знаходиться в області зеленого поля, це означає що напруга акумулятора нормальна. Жовте поле позначає частково розряджений акумулятор, який треба зарядити до здійснення тесту під навантаженням. Червоне поле позначає занадто розряджений або пошкоджений акумулятор. У разі пошкодження акумулятора необхідно буде замінити акумулятор на новий.

Тестування акумулятора під навантаженням

Увага, під час першого тесту під навантаженням може з'явитися невелика кількість диму видобувається з вентиляційних отворів тестера. Це нормальна обстановка, яка полягає в паротворенні фабричного кошти консервирующего навантаження, під впливом високої температури. Підключити тестер таким самим чином, як у випадку тестування акумулятора. Запустити вмикач навантаження, це спричинено, то що через навантаження буде проходити струм значенням 100 А. Увага! Вмикач треба притримувати максимально 10 секунд.
Звільнення включателя спричинили негайне відключення навантаження. Більш довгий притримування включателя, може спричинили занадто велике підвищення температури навантаження, що може загрожувати, опіками, а навіть пожежею також призведе до невідворотних пошкоджень тестера. Після кожного тесту треба почекати 5 хвилин до здійснення наступного тесту, дозволяючи тестеру охолонути.
При включеній навантаженні треба спостерігати за стрілкою. Якщо знаходиться на зеленому полі, це означає що акумулятор розпоряджається повною продуктивністю. У разі найвідоміших акумуляторів 12 V. Зелене поле на шкалі "ступеневу" в залежності від струму запуску акумулятора.
Параметр струму запуску холодного двигуна (ССА) визначається в документації акумулятора.
Якщо стрілка покине зелене поле, але не виявляє тенденцію зниження до початку шкали, це означає, що акумулятор більше не розпоряджається повною продуктивністю. Тоді треба перевірити ємність акумулятора за допомогою інших методів напр. перевіряючи густоту електроліту за допомогою аеромера.
У разі, коли стрілка падає по напрямку початку шкали, це може вказувати потреба замінити акумулятор новим.

Тестування заряджання акумулятора

УВАГА! Під час запущеного двигуна не можна запускати вмикач навантаження.
Підключити тестер, таким самим чином як у випадку тестування акумулятора.
Запустити двигун і дозволити йому досягти нормальну робочу температуру.
Утримувати врашенія (обороти) двигуна в діапазоні 1200 - 1500 обертів на хвилину.
Перевірити показання, якщо стрілка знаходиться на зеленому полі, що заряджає система працює правильно.
Стрілка на червоному полі позначає неправильну роботу системи заряджає акумулятор.